2018. október 30., kedd

Prisoner Of Your Heart.


Csak alig hiszem el, hogy ősz van. Olyan hosszú volt ez a nyár, hogy már nem is hittem benne, hogy  elér minket a felszabadulás, a változás. Több hónapos sorvadozás után végre megint élvezem a napokat, úgy érzem, végre élek, és kedvem támadt az öltözködéshez is. Ehhez képest gyorsan fotóztunk is nektek néhány outfitet, amelyből az első sorozatot alant láthatjátok. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem a bordó és mély-lila igencsak adja magát ebben az évszakban. Ehhez ráadás még a göndör hajam: igazából régen éreztem utoljára, hogy "igen, ez vagyok én!', de most - úgy hiszem -  sikerült Norbival megragadnunk valami lényegit. Remélem, a képekkel sikerül titeket is inspirálni: szeretném, ha rátok is átragadna valami abból borúsnak tűnő, de valójában nagyon vibráló hangulatból, amely jellemzi ezt az évszakot.

















Fotók: Kiss Norbert

Táska: Auchan
Kabát: H&S
Szoknya: Hasonló ITT
Csizma: CCC

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a felvételek és valóban a lila és mélybordó kombója az évszakhoz illő és annak hangulatát tükröző szín összeállítás ami szintén nagyon jól áll. Tetszik Nagyon!!!

    VálaszTörlés