2019. február 24., vasárnap

Kedvencek eddig - 2019 - nőnapi est, festmény, sorozat, outfit(ek)...



Olyan gyorsan február közepe lett, hogy felfogni is lehetetlen, noha éppen most múlt el a Karácsony - legalábbis a belső órám szerint. S mivel már majdnem két hónap eltelt az új évből, gondoltam rittyentek némi összegzést arról, hogy mely dolgok melengetik a szívemet az új évben.




1) A Hölgyválasz nőnapi irodalmi-zenés est



Ha valaki nyomonköveti a ténykedéseimet, észrevehette, hogy hevesen osztogatom egy bizonyos esemény linkjét, mely bizony szívemnek kicsiny csücske. A Hölgyválasz az én kis álomestem, melynek berkein belül csodálatos orgánumú úriemberek veszik szájukra tehetséges költőnők szavait. 

Hab a tortán, vagy inkább cseresznye a hab tetején, hogy mindezt a csodát imádott zenekarommal, a Dazlioussal klasszikus hangzásba mártott alterpoppal színesítjük.

Ilyennel, ni:


Úgyhogy lesz itt minden, ami kultúra, ami társadalmi mélyfúrás, ami nő, ami férfi, ami gyengéd és ami merész.
Na meg habkönnyű, vagy éppen nehéz. Nőnapi murinak ígérkezik ez éppen, de nemtől függetlenül mindenkihez szól! ÉS ami fontos, hogy a vendégeimnek a műsor előtt és után ölelés és puszi jár! (műsor közben lesz egy kis dolgom, azt nézzétek el nekem!)

Az előző Fészek Művészklubos megmozdulásunkból némi részlet alant megtekinthető!



Az új megmozdulás Facebook eseménye pedig...

⇩⇩⇩

Hölgyválasz - nőnapi irodalmi-zenés est





2) AZ arckép



Mostanában elém került ez a kép... és miután a Facebookon borítóképként használtam, sokan azt hihetik, hogy engem festett meg valami álmodozó lelkű művész... De nem. Úgy tűnik, van valahol a világban egy lány, aki hasonlít rám, és van valahol a világban egy álmodozó lélek, akit ő megihletett.

Ezt a fotót pediglen annó, a The Walking Dead Caroljaként ismert Melissa McBride küldte nekem e-mailen. Merthogy találta ebay-en és rám emlékeztette.
Nyilván pacává olvadtam akkor ott helyben, már csak amiatt is, hogy KI VAGYOK ÉN, hogy egy, a világ másik felén élő (most már eléggé ismert) színésznő megjegyzi az arcvonásaimat... és ANNYIRA, hogy egy random fellelt festmény rám emlékeztesse, ÉÉÉÉS hogy ennek kapcsán ukk-mukk-fukk rám írjon... De nem is az, hogy híres... Az nem fontos. Hanem... hogy úgy egyáltalán. Értitek.

Ezt az alábbi rövidfilmet Mel főszereplésével különben nagyon csípem; szerintem zseniális a nőci.


Különben még mindig árulják a képet; az alábbi linken megtekinthető, milyen feltételekkel akasztható ki az arcképem izé, a hasonmásom arcképe a faladra: https://www.ebay.com/itm/Original-Hand-Painted-Oil-on-Cloth-Canvas-30-x30-Abstract-Portrait-/160913260198?pt=Art_Paintings&hash=item25772d7ea6


3) Manifest



Az új évi sorozatom egyértelműen a Manifest. Igazából nem egy világmegváltó, ikonikus sorozat, mint mondjuk a Trónok harca, vagy a The Walking Dead és nem is annyira egyedi, mint a The OA, vagy a Transparent (ez utóbbi kettőért különben rajongok; a The OA bár alapvetően picit túl-spiri LENNE az én csöpp lelkemnek, ha nem volna zseniálisan felépített, csodálatosan fényképezett, és nagyon-nagyon izgalmas. Nem beszélve arról a finom age-gap, Stockholm-szindrómás szálról, ami meglehetős 'mód csikizi ugyanazon lelelkemnek perverzebbik csücskét. A Transparent meg pont annyira dramedy és pont annyira független produkció-féle, amennyire én azt szeretem), de érdekes a téma!
 - Emlékszel-e, hogy a zárójel előtt miről írtam...?

- Tuti, hogy nem emlékszel, nem baj.
De hogy mi a fene ez a Manifest? Vázolom. Egy repülőgép felszáll, majd némi turbulenciát követően több mint öt évvel később földet ér. Az utasok semmit nem értenek, mert számukra csupán néhány óra telt el, míg szeretteik öt és fél éve gyászolnak... A rejtély önmagában is izgalmas, de ami igazán leköt, hogy miként alakulnak ennyi év kieséssel, a közbeékelődött gyásszal, halállal, szerelmekkel, az idő vasfogának kitartó munkájával az emberi kapcsolatok.
Az első pár rész iszonyúan pörög, hogy aztán annál érezhetőbb legyen a lassulás... de a sorozatot én még így is nagykanállal fogyasztom. Az évad derekánál járok, ilyenképpen még nem teljes a képem a Manifestről, ettől függetlenül ajánlom mindenkinek, aki nem veti meg az efféle lélekrágicsálós, röpkölődős, rejtélyekben gazdag drámákat.

A The OA előzetese:


A Transparent előzetese:




4) Pinterest

https://hu.pinterest.com/evirepasi/
A kép link, tehát katt reá! ;)


Évi vagyok, Pinterest függő. És nem szándékozom leszokni. :D
Nem, mert - az összes többi social media felülettel ellentétben - ITT még lehet nézettséget generálni trükközés nélkül.
Másfelől meg... mindenre jó. Ha nincs ötletem és keresgélek, tutiziherbiztosan LESZ ötletem. Ha valamilyen mániám akad, kereshetek hozzá releváns képeket, tippeket, trükköket, vagy szimplán csak: inspirációt.
Nyomogatom, ha fáradt vagyok, nyomogatom, ha kikapcsolódnék. Nyomogatom, ha nincs ötletem, hogyan kapcsolódjak ki. Akkor is nyomogatom, mikor másokat akarnék megmarketingelni és bevonzani valamely egyéb social media felületemre. Nyomogatom, ha inspirálni akarok, nyomogatom, ha magamutogatnék. Amennyire nem értettem az elején, hogy mi a bűbánat értelme van az egésznek, annyira megtaláltam benne magam; szóval most már az Instagrammal és Facebookal szemben IS előnyt élvez nálam. Pinterest rulez!

Ha Instagramon követni szeretnél ITT találsz, a Pinterest oldalamat pedig ITT keresd!


5) Tavalyi fotók szerény személyemről, amelyek nem kerültek posztba tavaly:





Fotók: Kiss Norbert

Blézer-kabát-szerű-izé: H&M
Csuka: CCC





-Évi-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése