2018. május 16., szerda

Contrasts & Vibes.


Sziasztok! Már nagyon régen jelentkeztem ruhás poszttal, s talán éppen ezért még sosem voltam elégedettebb outfites bejegyzéssel. Valahogy minden összeért: Norbi új fényképezőgépe, az én ruházmányom, a háttér választás, a ráncaim kialakulásának üteme mind-mind azt szolgálták, hogy a mostani fotóink kivételesen elragadóra sikeredjenek. Ez az észrevétel olyan méreteket öltött nálam, hogy még magamnak is tetszem egy picit (!), ami egyébként ritka jelenség, mert örökké találok önnön kinézetemen valami masszív kifogásolnivalót. A témát egyébként az erdős háttértől függetlenül találtam ki: valami kifejezetten tavaszi szettet szerettem volna összeválogatni, ami egy kicsit túlmutat a komfortzónámon. Akartam egy ruházatot, ami nem annyira fekete, de nem is mintás, de ami még mindig én vagyok. A nude, váll-villantós body, és az egyébként narancsos-pirosas-rózsaszínes top, amit most szoknyává avattam, meglátásom szerint nagyon jól mutat a természet alkotta vászon előtt, amelyet a köznép csak erdőnek hív. Ti mit gondoltok, vállalható a szett? Ti idén milyen színeket/mintákat/anyagokat viseltek szívesen?















Fotók: Kiss Norbert

Cipő: Deichmann
Top/Szoknya: noname (hasonló ITT)
Body: COSMOS City (hasonló ITT)
Táska: Reserved
Napszemüveg: H&M


1 megjegyzés: